Forum Deus Vult Strona Główna Deus Vult
Zakon Einhasad
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

butyfila

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Deus Vult Strona Główna -> Dziedziniec
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aldrich Lynch



Dołączył: 31 Gru 2024
Posty: 5

PostWysłany: Wto Gru 31, 2024 04:01    Temat postu: butyfila Odpowiedz z cytatem

Brytyjski duet Fila Brazillia to buty fila producenci Steve Cobby i Dave McSherry, którzy zebrali wystarczająco dużo utworów po wydaniu w kwietniu 2004 roku „The life and Times of Phoebus Brumal". Ich najnowszym wydawnictwem jest ich dziesiąty album w ciągu tylu lat. French for ten Dicks przypadkowo ma 23 utwory o tych samych cyfrach, co ich własna wytwórnia 23 Records, a także wydaje oddzielne projekty solowe ze Stevem Cobbysem „96" Solid Doctor i Davem „Manem" McSherry Mandrillus Sphynx w 23 Records w 2003 roku, pytanie pozostaje , jak wydajesz dwa albumy w ciągu jednego roku, wciskasz nagrywanie i prowadzisz wytwórnię. Z ich pierwszym nagraniem z Pork Recordings w 1990 roku. W ciągu ostatniej dekady Fila Brazillia zyskała reputację niezwykle poszukiwanych remiksów, z takimi przeróbkami jak Busta Rhymes, Radiohead, Sven Vath i innymi.

„Myślę, że zabralibyśmy ścieżkę dźwiękową do Koyannasquatsi i umieścilibyśmy ją pod Scarface" — mówi Steve. „I wiem, że Biblia zostałaby ulepszona, gdyby na początku zrzeczenie się„ jakiekolwiek podobieństwo do rzeczywistych osób żyjących lub zmarłych jest przypadkowe i niezamierzone ". Jednak fila buty dla budynku jest to powrót do centrum ich świata. „New Media Center budowane w Kingston-Upon-Hull bardzo skorzystałoby na architektonicznym połączeniu" – uważa. "Proponujemy kryty strzechą neon." Świat byłby zdecydowanie szerszy i dziwniejszy, gdyby Fila Brazillia postawiła na swoim.

Fila Brazillia łączy siły z ambientowym fortepianem Harolda Budda i nowofalowym art rockiem Billa Nelsona na EP-ce THREE WHITE ROSES & A butyfila BUDD. Utwór otwierający, „No Shade, No Shadow", ma dryfujący, smutny charakter, jakiego można by oczekiwać od Harolda Budda, a gdy zapętla się na całej długości utworu, pozostali współtwórcy nakładają na niego złowrogą elektronikę. „Adrift Amidst Les Odalisques" ma o wiele bardziej senny charakter, jak światło słoneczne przebijające się przez liście, a chłopcy Fila ułożyli delikatny rowek na wierzchu. Gitara Billa Nelsona wysuwa się na pierwszy plan w „The Airless Time", jak wycie bólu, a obok fortepian Budda. „Blue Locus", ostatni utwór, jest niemal odzwierciedleniem utworu otwierającego, ale otwiera się w iskierki. Zniewalająca i fascynująca rozrywka dla chłopców Fila.

To samo dotyczy podejścia Cobby'ego i Fila do DJingu. Posłuchaj ich nowej płyty CD filabuty z miksem „Another Late Night", która pięknie porusza się wśród dźwięków Marvina Gaye, Mr. Scruffa, Beta Band, Briana Eno, Kelis i innych – dla posmakowania. Podobnie jak ja, Cobby ma mało czasu dla DJ-ów o wyjątkowych poglądach. „Zbyt często jest tak:„ Chcemy po prostu mnóstwo elementów układanki, które ładnie do siebie pasują. Daj nam modułową muzykę "- prycha. „Ważne jest, abyśmy pamiętali te kasety, które zrobiliśmy dla naszych przyjaciół, kiedy dorastaliśmy, tę postawę, po prostu tę piękną różnorodność. Prawdziwi ludzie w domu mają kolekcje z wieloma różnymi rzeczami, ale kultura DJ-ów sugeruje, że każdy powinien być Specjalista. Po prostu uważam to za nabrzmiałe. Chcę być podekscytowany, zaskoczony i zdumiony przez DJ-a!

Fila Brazillia doskonali swoją sztukę od ponad 10 lat, a ten siódmy album studyjny nosi piętno tego doświadczenia. Bardziej dynamiczny niż wiele z ich poprzednich występów, Touch of Cloth wciąż niesie ze sobą charakterystyczną dziwaczność, którą przez lata reprezentowali funkaterowie z Hull. Jak zwykle w przypadku albumów Fila, trudno jest określić określony styl, ponieważ ich dźwięki wahają się od funku, przez dub, soul, hip hop, broken beat do ambientu — zwykle wszystko w tym samym utworze.

Eklektyzm i organiczne ciepło elektroniki Fila Brazillia nadal zadziwiają na Power Clown, jednym z ich najlepszych dotychczasowych dokonań. Podstawą płyty są wyluzowane rytmy jazzowo-funkowe rodem z lat 70., ale także nuty soulu w stylu Steviego Wondera, hip-hopu, bossa novy, ambientu, spacey techno, house, minimalistyc znego electro, big-beatu i trip-hop pojawia si fila ray tracer ę tu i ówdzie, podobnie jak akcenty etnicznej perkusji, gitary akustycznej, solówki saksofonu, rozkwit syntezatora new age i od czasu do czasu dziwne próbki wokalne lub efekty dźwiękowe. Jednak to, co naprawdę popycha Power Clown na szczyt, to fakt, że grupa utrzymuje koncentrację przez cały czas, nigdy nie meandruje i nie zmienia rzeczy wystarczająco często, aby rytmy nie stały się powtarzalne. Jedno z najlepszych i najbardziej niedocenianych wydawnictw muzyki elektronicznej 1998 roku.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Wto Gru 31, 2024 04:01    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Deus Vult Strona Główna -> Dziedziniec Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Deus Vult  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group