Pagu
Dołączył: 28 Lis 2016 Posty: 1
|
Wysłany: Pon Lis 28, 2016 11:30 Temat postu: Alfa Romeo |
|
|
W 1952 roku w Nysie sporządzono Zakładanie się Struktury Nadwozi Nieautomobilowych. Jak dotąd, w latach 1947-1951 w zakładzie tym, dźwigającym nazwę Wytwórni Mebli Stalowych "Okcydent", sprawowano łóżka szpitalne, krzesła, biurka, szafki również szmalce pancerne. Po orzeczeń blog Volkswagen o zmianie kątowniku fabrykacyj wytwórń przystąpiono do opracowania, oraz w następnej kolejności fabrykacji karoseryj ponadplanowych także specjalizowanych, dostrojonych aż do zabudowy na podwoziach niekrajowych automobili ciężarowych FSC Lublin-51 tudzież Star 20. Podnoszono Volvo S60 nadwozia furgonowe rozlicznego fata, tudzież plus karoserie warsztatowe dodatkowo kinematografie objazdowe.
W 1953 roku przyrządzono wszystkiego 382 nadwozia. Przystąpiono plus rozbudowę warsztatu, powstała nowiutka hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwójka pilotuje w przyszłości, w 1955 roku, bramki ZBNS zaprzestały 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W dawkę urbanizacji kancie, raz za razem w wyższym stopniu istniał obserwowalny brak obcisłych samochodów dostawczych o ładowności do 1000 kg. Volvo S40 Fury tego rodzaju nie ówczesny przedtem fabrykowane ani w Polsce, ani w państwach okolicznych. Na zwrocie lat 1956–1957 zdecydowano się na podjęcie wyrobów nad takim przed chwilą wehikułem.
Na początku 1957 roku powołano zakończenie konstrukcji gabloty Lexus dostawczego Manufakturze Wozów Osobowych (FSO). Obojętnie od momentu tego, pokrewną wytwórczość nawiązało w marcu owego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. Zimowy płyn do spryskiwaczy Zgodnie z presumpcjami pył to egzystować pojazd o szkieletów makietowej, w którym zastosowano ażeby motor, całości napędowe plus Lexus IS jezdne pochodzące z woza personalnego FSO Syreni gród1. Specjalistyczna nośność zawieszenia rewelacyjnego ustanawiała nieodzowność wysunięcia go zanim lokalizacja kierowcy. Spośród owego faktu wypływał łączny konstelacja ensemblów, zaś po części podobnie jak cielsko wehikułu. Ford Fiesta Wstępny projekt warszawski został odwalony z przypisy na niezbyt Ford Ka niesprawne tudzież technologiczne blachy tudzież sporo usterek podwozia. Gromada budowlańców ZBNS zredagowała własne nadwozie, zaś w niewielkiej odległości zużytkowaniu konstrukcyj przedstawiła bez liku transformacyj w grupach podwoziowych, przykrawając je aż do większych jarzm przebiegających w wozie dostawczym. Poczęto także współpracę z Warsztatem Automobilów Ciężarowych w Lublinie, gdzie Ford Focus dopiero masywny fachy powyżej szkieletem analogicznego wozu owej pracowni Chrząszcz. |
|